torsdag och skola :)

Idag kände jag en otrolig blogglust :D Jag är tillbaka i skolan nu och britta min engelskalärare bad mej renskriva mitt eng-arbete på datan :) och jag blev klar så jag tänkte att jag slänger in ett inlägg :)
Jag och mamma kom hem igår vid halv nio, tåget var försenat, vi skulle egentligen vara hemma klockan åtta. Elin och Ellan kom och hämtade oss :) jag köpte ganska mkt kläder i luleå, en huv-tröja med dragkedja, två linnen , ett par kortbyxor,  en kortärmad tröja och ett par röda solbrillor :)
Synd att jag var tvungen att åka hem från Alina :(
Jaja, på tisdag var jag på stan med Alina, mamma och Katti, men sen skulle Katti hem och då gick jag och Alina ensamma och mamma gick ensam :) Jag köpte Alinas födelsedags present, och det var i efterskott eftersom jkag inte har hunnit träffa henne sen hon fyllde år :) men slutar vi lektionen så jag måste gå, hade bra, kramhej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0