tiisdag :)

Idag var det fågelskådning :) Jag försov mej, fast det var min mobils fel eftersom att den hade ställt om klockan så den gick 40 minuter fel, men jag kom bara en kvart sent och det gjorde inget. Jag var i samma grupp som Elli, Sara, Pokka och Anton, vi var ju seriösa som få ;)

Vi fick sluta klockan sju och då gick jag hem och titta tv med smilla och malte (: Sen var jag barnvakt åt Esmeralda när jennie förde dom andra till dagis och sen skulle hon handla, jag och Esmeralda gick ut.
När jag kom in hjälpte jag Jennie att göra godispåsar till smillas och maltes kalas som är på lördag och söndag, fast då är ju inte jag hemma för imorn åker jag till skiibotten med Britt och Sander :)
Senare ska jag väl vara med Fanny, Emelie, Nadja och Sanna. och efter det ska jag ringa kusin Sanna :)
hejdå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0