fågelskådning :)

Hej hopp ! :D
Ihelg var jag och mamma i viikus på Henrik-Johannes dop :) där var det massor med folk, på kvällen grillade vi åsså byggde jag, Wilmer och Nilsá en hoppa och hoppade med cyklarna (:
Sen gick jag och mamma och kollade i magasinet och där hittade vi gammelmommos kolt, den fick jag :)
På söndag var vi ute nästan hela dagen :) Sen vi tre åkte jag och mamma hem , vi stannade i lannis hos en gubbe och tittade på smycken sen stannade vi i soppero och tittade där också :)
Idag i skolan tittade vi film i två timmar, sen efter lunch så hade vi "brännbollsturnering" på matto , min klass vann alltihopet :)
Sen när jag kom hem tittade jag tv och inte så mycket annat :)
Klockan halv fyra måste jag stiga upp eftersom det är fågelskådning halv fem , åsså slutar vi klockan åtta, sen ledig hela dagen :)
Men nu ska jag gå och titta tv, hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0