23 juni

Hej allihopa :D Idag är det tisdag, fast hela dagen har jag gått omkring och trott att de är onsdag. VIRRPANNA ;)
Imorn kommer fanny iallafall hit till kiruna då ska jag vara med henne :) och på torsdag kommer Alina :D på fredag kommer Andreas :)
Idag har jag inte gjort så mycket, jag var med Smilla, Malte och Esmeralda och köpte glass. Medans vi satt och åt glass på en bänk så fick Esmeralda vara i gräset för hon ville inte sitta i vagnen, då tog hon upp gräs i båda händerna åsså visade hon de åt mej åsså gnällde hon typ för hon tycker inte om att bli smutsig, åsså tog jag bort det och då tog hon upp mer och gnällde igen åsså gjorde hon så jätte många gånger ;)
Sen när vi kom hem så dansade vi till Mora Träsk och Esmeralda är nog coolast när hon dansar , haha :D
Ihelg är det ju Kiruna festivalen :D Då ska jag gå med Fanny och Alina och säkert fler också.
På söndag åker jag till Karre sen vet jag inte riktigt vilken dag vi åker till Pounikko , men dit ska jag i alla fall, äntligen :D JAG LÄNGTAR ! :D
Efter Det så hinner jag bara vara hemma i typ en och en halv vecka så åker jag och mamma till stocholm och är där i två veckor hos Andreas :D <3
 Men nu finns det inte så mkt mer att skriva om, kanske slänger in ett inlägg imorn också , hejdå :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0