onsdag

hej där ! ;) Idag vare skola, vi gjorde väl de vanliga, fast ibland är de ganska kul i skolan, skolan är inte rolig, men vännerna ;) Imorn ska vi titta film i aulan , för lärarna har fått nå fnatt om att vi sk lära oss om "den goda människan". I måndags på tyskan så lekte vi en lek, man skulle typ komma på massa tyska kända snubbar så kunde man vinna en penna, men min grupp vann såklart inte. Sen efter skolan så var jag och nathalie med Kalle som har gått i våran klass förut.
Jag har börjat fundera lite, vad står bb för ? :D
Idag på NO:n skulle vi skriva om ryggradslösa djur ;) som typ maskar , tänk vad äckligt man kan ha mask i rumpan, usch!
Esmeralda har blivit jätte duktig på att gå i alla fall. Men nu har jag inge mer intresant att skriva mer, hejdå !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!



NU vet jag vad BB står för - Barnbördshus! Nu har vi båda lärt oss något nytt! :o)



kram M.

2009-02-19 @ 18:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0