NY BLOGG !

söta lillasyster har så fina blåa ögon ;)
söta lillasyster har så fina blåa ögon och så fina tänder, hon har börjat gå nu :D

idag var jag i Jokkmokk, jag köpte ett armband och beställde en ring :)
träffade morbror Fredrik där, för han var där och ställde ut sina grejer och sålde även nåra ;)
morbror tjänade mkt pengar, han blev typ rik ;D

Imorn ska jag väll till pappa och göra nånting med lillasyster bara för att jag har lovat :)
på tisdag har jag matte och so prov. tråkigt, men måste väl göra mitt bästa så jag inte blir en fattig människa ;)

Igår fick jag en till kusin, han är typ två veckor för tidigt född men han va såå söt ;D


skriver väl mer imorn, puss o kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0