Sorry för min dåliga uppdatering...

Förlåt för att jag knappt har skrivit nånting alls i bloggen den här sommaren , men jag har ju knappt vart hemma nånting och sen har jag inte riktigt haft lust, men vi kan säga att jag har haft sommarlov från bloggen ;)
Jag kan ju berätta lite och sen senare ikväll eller imorn kan jag sätta in bilder, beror lite på när jag kommer till mamma. jag tror jag går imorn ;)
Jag började ju som sagt sommaren med att åka till Norge och vara barnvakt åt sötkusin Sander medans Britt och dom målade i Heilig skogen :) Och en dag var jag med Rebecca :) jag var där i en vecka, sen sov jag i saivo en natt och sen var det meningen att Britt och Mats skulle köra mej till Viikus för de var ju midsommar och då skulle jag vara där med mamma och kusinerna, men sen när vi stod utanför handlarn i kiruna så kom Helena och sa att hon var påväg dit, så då åkte jag med henne :) I viikus spelade vi brännboll och hade roligt  :D
Sen kom jag hem och åkte till pappa i typ 3 dagar
På onsdag kväll 24 juni så fick jag veta att Gammelmoster Hilja hade somnat in i Pounikko, vila i frid.
sen var det kiruna festival och då skulle Alina och dom sova hos mej så då åkte jag till mamma , jag fick träffa Takida backstage, frö jag vann en tävling i skolan.
Söndagen när festivalen var slut så åkte jag på kvällen till Pounikko för de var rengärde och jag skulle ju ändå dit, Andreas, Mamma, Anita och Marita följde med, fast dom skulle bara vara över natten. Jag var där i två veckor och jag hade hur kul som helst, jag orkar inte skriva allt vi gjorde, vill ni veta så får ni fråga ;)
När jag kom hem därifrån så var jag hos pappa en vecka, sen åkte jag till stockholm till bästaste storbror och Sofia :D <3
Jag och mamma var där i två veckor och vi var på grönan två dagar, ena gången såg vi Lady Gaga och den andra gången såg vi sommarkrysset, jag och Andreas åkte massa karuseller, Insane var den roligaste (: den måste jag rekomendera, även om vi stod i kö i en timme.
Jag och mamma kom hem från stockholm på Onsdag 5 augusti, och på fredagen så gick vi till Kebne Kaise med Monika, Ulrika, Helena, Per-Samuel, Inga-Maiia, Nilsa , Wilmer och Tindra. Vi var där till söndagen, på måndag åkte vi till vittangi och var där i 5 dagar ungefär, och nu är jag här hos pappa och imorn börjar skolan, bläääää!

Idag då..jag vaknade typ halv elva tittade tv tilll typ tio över tolv och sen åt jag pannkakor och nu sitter jag här ;)
Tack för mej, kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0