onsdag 2009

Idag var de skola igen då, vi började nio, men jag skulle duscha så jag klev upp kvart över sju. I skolan fick vi vårat nya schema, våran längsta dag är till tjuga i fyra, hur tror ni de känns? bläääääää, de gör så man har ännu mindre lust att gå till skolan..Och på fredagar slutar vi kvart över två och de är hemskt, för enda bussen till karre går klockan 2..
Jaja, vi fotade oss till skolkatalogen. Hoppas bilden blev bra :)
Sen efter skolan kom Malin hit och vi gick på stan, och sen gick vi till mommo och åt palt, de var sååååå gott :D tack mommo <3 Sen till Malin satt där typ en timme sen skulle vi gå till Emma och Tommy , men dom var inte hemma så vi gick till mej och satt och pratade i massa timmar.
Imorn äre skola igen, de känns ju lite bra iallafall att jag har sovmorgon till tjugo i nio :)
men nu ids jag ingge mer, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0