tisdag.

Idag höll jag på att komma försent till skolan, fast jag försov mej inte men jag satt och läste en tidning samtidigt som jag fikade åsså glömde jag att titta på klockan..inge bra ! Dagen började med tyska och där fick vi lyssna på nått på radion ;) och sen hade vi massa andra lektioner, efter lunch hade vi gympa och vi fick välja om ville åka skidor, spela fotboll eller spela landhockey, jag, elin och emilia tog skidor och höll på att åka runt på matto och svamla XD ni skulle sett och hört oss :D
Efter skolan gick jag på lindex och köpte en väska för mina presentkort som jag fick i fördelsedags present :) Sen har jag inte gjort så mycket mer :)
Igår fick dom som vile komma hit och äta tårta eftersom jag hade fyllt år, dom som kom var, Fredrik och mommo, Monika.N, Monika.B, Wilmer och Tindra och Hanna och Malin , tack för alla presenter och tack för att ni kom :D
Imorgon är det boliviabasar på kvällen så vi slipper skolan imorn på dagen för vi måste baka, vi slipper också torsdagen för att vi är där imorgon kväll :) Kom till Högalidskolan klockan 18.00 och köp nånting om ni vill :)
Jag håller på att söka efter bra låtar, men hittar inte så mycket, kommentera och tipsa om någon bra låt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0