måndag

Nu är det måndag och jag är i skolan, men vi har engelska och då fick vi vara på datan :) på helgen var jag i Viikus igen :D där var det lite folk , men jag hade ändå kul för vi åkte till Pouniko(stavning) och där åkte jag skidor och hade kul (: Jag har bästa släkten, EVER ! jag älskar min släkt ;) puss Den här veckan är jag hos pappa i alla fall, fast pappa är ju i Sibirien..Imorn ska jag sova hos mamma för vi har friluftsdag på onsdag och det är närmare till skolan och blablabla ;) Och på lördag kommer min älskade storebror Andreas och han ska bara vara här till tisdag så jag ska nog gå till mamma redan på lördag istället för söndag :D Hoppas Andreas ids klippa och färga mitt hår, eller han har inget val ;) Synd att inte Sofia kommer, men jag och mamma ska ju till dom i sommar så då hinner jag träffa henne (: Men nu måste jag plugga på glosor som jag egentligen skulle göra :) hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0