länge sen !

Nu var det väldigt länge sen, sist var onsdagen den 8 april , men morgonen efter det åkte jag till vittangi och var med bästaste Fanny och Coola Emelie och alla andra, jag och Fanny sov hos Emelie för hon var ensam hemma :D På fredagen åkte jag till Viikus :) <3 Där var många och på måndagen koma Sara och Hanna och dom också (: I viikus körde jag skoter och var ute och pimplade och umgicks med mina kära kusiner, men på onsdag åkte Malin och Fanny hem :( tråkigt tråkigt. Men jag var där till igår (söndag) jag hade jätteroligt! Dom som var i viikus: Robban, Tula och Sanne, Kicki, Janne, Sofie och Micke, Ranghild och Acke, Tommy, Anita och Malin och Fanny, Jag, mamma, mommo och Fredrik, Nicklas, Monika, Fredrik och Sandra, Monica, Wilmer och Tindra, Hilja, Ulrika, Denny, Sara, Hanna, Pääri och Jonathan, Moster Anna och Johan, Sen var ju förståss dom på andra sidan också där och Horris :) Sen var vi ju flera dagar till Pouniko(stavning) och där var det ju såklart massa folk :) Idag var det skola igen, BOOORING! Men jag fick ju träffa kompisarna och vi fick även veta att det blir en till friluftsdag nästa onsdag, kul ! :D När jag kom hem Hade mamma redan slutat och Fredrik var ju också här :) Jag åt och sen hjläpte Fredrik mej att översätta en sida i min bok som jag fick av honom i födelsdagspresent , boken är på samiska och den hetet "Cábbámus iditguovssu" och det betyder typ Vackraste morgongryningen.

Kommentarer
Postat av: fannyeliasson

du har glömt å skriva att tvillingarna var där ;)

2009-04-21 @ 17:52:25
URL: http://nossaile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0