090405

TJOOO ;D Idag har jag vaknat, stigit upp, busat men syster Esmeralda, Datan, Ätaa, sen tårta och TV. Efter de gick jag till mamma och det var så himla skönt väder idag ! :D Hos mamma fick jag en ring.



Jag fick den till vänster och den andra fick jag förra året när jag fyllde år :)
Sen gick jag och hämta pizza och det var supergott :D Efter det blev jag så himla sugen att gå ut och promenera men mamma orkade inte..men Fredrik kom :) och skulle borra genom mammas nagel så blodet kunde komma ut (hon har klämt sig i dörren) men mamma vågade inte och tryckte en nål igenom istället ;)
Sen gick jag till mommo, tog en liten omväg för att det var så fint väder, samtidigt som jag pratade med Fanny. När jag kom hem följde jag mamma till tvättstugan och sen duschade jag. och sen datan som vanligt ;)
Men nu måste jag gå och sova för det är sent, enligt alla vuxna i alla fall ;) GONATT (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0